Πολιτική Επιστροφών

  Στη SpitiStyle.gr θέλουμε οι πελάτες μας να έχουν μια ευχάριστη εμπείρια online shopping για αυτό και έχουμε υιοθετήσει μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά και τους όρους των προμηθευτών των προϊόντων που εμπορευόμαστε.

Διαδικασία Επιστροφών :

Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από την SpitiStyle.gr

  Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

  Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή λάθος προϊόν (δηλαδή προϊόν το οποίο δεν έχετε παραγγείλει) ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία :

  • Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email για την παρουσίαση του προβλήματος και για διευκρινήσεις σχετικά με τη διαδικασία.
  • Σε περίπτωση που το πρόβλημα παρουσιάζεται στο προϊόν (ελαττωματικό) τότε είναι απαραίτητη η αποστολή φωτογραφίας του ελαττώματος μέσω email για να επιβεβαιώσουμε την αντικατάσταση του με τον προμηθευτή.
  • Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε εδώ και το αποστέλλεται μέσω email στο returns@spitistyle.gr .
  • Αποστέλλετε το προϊόν με τους δύο εξής τρόπους ανάλογα τον λόγο επιστροφής :
  • Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττώματος η αποστολή γίνεται με την μεταφορική εταιρεία – Courier με την οποία παραλάβατε το προϊόν και η χρέωση είναι του παραλήπτη (SpitiStyle.gr).
  • Σε περίπτωση επιστροφής για αγορά διαφορετικού προϊόντος, εφόσον εσείς επιλέξατε λάθος προϊόν, η χρέωση επιβαρύνει τον αγοραστή οπότε και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία – Courier της επιλογής σας με χρέωση αποστολέα (πελάτη/χρήστη). Σε περίπτωση που ο αποστολέας (πελάτης/χρήστης) δεν εξοφλήσει το κόστος μεταφορικών κατά την επιστροφή του προϊόντος προς αλλαγή η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή από τη μεταφορική εταιρεία.

Γενικοί κανόνες και όροι επιστροφών :

 Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

  • Να μην έχει πλυθεί
  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
  • Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:
– Μαξιλάρια, μάσκες (εφόσον έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους)

Επιστροφή χρημάτων γίνεται MONO στη περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος (εφόσον ο πελάτης δεν επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος), ή στην περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. (Λεπτομέρειες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να βρείτε παρακάτω)

Δικαίωμα υπαναχώρησης :

(βάσει του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει της Υ.Α. Ζ1/891/2013 -ΦΕΚ Β 2144/2013)

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση (αγορά) αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων.

  Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο – ΕΛ.ΤΑ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ. Εμείς με τη σειρά μας θα σας ενημερώσουμε άμεσα για τη λήψη και αποδοχή της υπαναχώρησης μέσω email.

  Εάν υπαναχωρήσετε από την σύμβαση πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το προϊόν πρέπει να μην έχει πλυθεί, να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχει όλα τα ταμπελάκια του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι κατεστραμμένο.  Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή (SpitiStyle.gr) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία παραλάβατε το προϊόν. Στην περίπτωση αυτή  επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία μας (SpitiStyle.gr) για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

Η εταιρεία μας θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων του κόστους του/των προϊόντων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και αφού έχει γίνει η παραλαβή του/των προϊόντων από την εταιρεία μας.

Εσείς φέρετε την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους όπως θα γινόταν σε ένα οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

Σε κάθε περίπτωση η spitistyle.gr δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση, αλλοίωση ή οποιαδήποτε επιβάρυνση του προϊόντος από τη μεταφορική εταιρία.